Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 31
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    wychodzi bez wiekszego problemu.
    czasem sitko ma tyle syfu ze pompka nie daje cisnienia, rozbierz zobacz co jest, moze tylko wystarczy sitko wyczyscic, ale na wymiane pompki mozesz sie szykowac



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    117
    Auto
    Bravo 1.6
    Rocznik
    2001
    Dzięki za pomoc Panowie. Sądzę, że największym problemem będzie odkręcenie tej dużej nakrętki bo dzisiaj próbowałem i ani drgnie. A skąd mogą wynikać lekkie ilości oleju na pierwszej świecy?

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    olej spłyną z uszczelki pod pokrywą zaworów. i tak masz wyjatkowo czyste swiece

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    117
    Auto
    Bravo 1.6
    Rocznik
    2001
    Świece mają dopiero z 5k km Co sądzisz o tej pompie?
    POMPA VEMO http://www.4cars.pl/szcz/V24090002/vemo_183/16342/0/2001.php

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    niemam z nia doswiadczenia. nie pomoge.
    producent daje gwarancje, ale z jej wyegzekwowaniem jest różnie.
    ja zwykle jade na szrot biore pompke zakładam i sprawdzam czy dobra, zawsze moge zwrocic bez problemu

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    117
    Auto
    Bravo 1.6
    Rocznik
    2001
    No niestety u mnie w mieście nie mam takich warunków i muszę coś w necie wyszukać lepszego niż GETZE za 50zł.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    117
    Auto
    Bravo 1.6
    Rocznik
    2001
    Czy ktoś może mi powiedzieć jak bezinwazyjnie ściągnąć ten czarny wężyk paliwa?
    20140612_170911.jpg

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    ja mam maszynke do czyszczenia parowego.
    i nia podgrzewam. wtedy schodzi.
    podgrzewac ogniem to ryzyko.
    wczesniej nie z tym nie cackałem. wycinałem weżyk jak nie schodzil i zaswtepowałem nowym uniwersalnym i opaskami skrecanymi

    nie probowałem tego, ale przyszło mi teraz do głowy.
    moze wrzuc we wrzątek,albo polej gorąca wodą

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    117
    Auto
    Bravo 1.6
    Rocznik
    2001
    A czy będzie różnica jeżeli moja pompa ma ciśnienie 4bary a w chciałbym kupić taką co ma 3bary?

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    nie bardzo rozumiem pytania.
    pompa powinna dawac przynajmniej 3bary.
    jesli daje wiecej to cisnienie jest redukowane na listwie przez regulator cisnienia.

    mam rozumiec ze ta co masz zamontowaną daje 4 bary zmierzone??
    jesli tak to jest dobra

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    117
    Auto
    Bravo 1.6
    Rocznik
    2001
    Daje 4 bary ale teoretycznie. Taką wartość znalazłem w internecie. W praktyce ma straszne wahania ciśnienia oraz wydaje tragiczne dźwięki więc pytałem czy mogę ją zastąpić nową pompą 3 bary ponieważ ciężko znaleźć mój obecny oryginalny wkład w dobrej cenie.

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    taka co ma napisane 3 bary i tak daje wiecej.
    tak jak juz pisałem, pompa powinna dawac min. 3 bary.
    jak bedzie dawac 8 to tez nie zaszkodzi, tylko jest to nie potzrebne.
    3 bary w zupełnosci starczy.

  14. #28
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,744
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Tylko czy czasem po lifcie,regulator ciśnienia paliwa nie został przeniesiony do pompy W moim 1.6 do listwy dochodzi tylko jeden przewód,więc to pompa ustala ciśnienie.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    każda pompa ma w sobie pewien regulator, jak zatkasz odpływ to pompa nadal chodzi ale puszcza bokiem w zbiorniku.
    Zielony moze miec racje.
    ale moge napsac z doswiadczenia.
    nowa pompa daje czesto ponad 4 bary (taka 3 barowa)
    zawór bocznikowy ustawiony jest zwykle na 4,5 bara (mechaniczne zabezpieczenie w pompie.)

    na przewodzie w komorze silnika jest wtedy zwykle 3,5 bara.

    albo szukaj używanej orginalnej pompy, albo zakładaj jaką kolwiek 3 barową, bo 4 barowych chyba nie znajdziesz

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    117
    Auto
    Bravo 1.6
    Rocznik
    2001
    Raczej założę te 3 barową zwłaszcza, że w swoim aucie mam włożony silnik przed FL więc on raczej nie ma zapotrzebowania aż na takie ciśnienie paliwa.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Dławienie się auta
    Napisany przez Ravicky na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 28-02-2014, 10:24
  2. Błąd P0335 i P0170
    Napisany przez Robkoo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 15-12-2013, 23:08
  3. Dławienie, brak mocy
    Napisany przez kaszub777 na forum Croma
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-07-2013, 14:45
  4. Dławienie na niskich obrotach
    Napisany przez mbskrk na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-06-2013, 19:24
  5. Pomocy - szarpanie, dławienie się silnika
    Napisany przez TurekKSF na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 03-04-2012, 23:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

p0170 fiat

p0170 fiat bravo

blad p0170

cY p0170 sobda

p0170

p0170 fiat punto 2

p0170 fiat siena

fiat blad 0170

p0170 p fiat

po170 fiat

fiat blad p0170

stilo p0170

PO170 fiat marea

fiat p170

p0170fiat

p0170 lancia pl

p0170 stilo

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl