Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 36 z 36
  1. #31
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    26
    Postów
    306
    Auto
    Bravo 1.6 16V 99"
    Sprawdziłem tłumik w 5 minut dosłownie z ciekawości. Na razie zbyt mało czasu aby cokolwiek robić. O tłumiku napisałem gdyż po prostu spojrzałem głębiej pod auto. Wygląda jakby niedługo miał odpaść. Diagnostykę załatwiłem na środę



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    26
    Postów
    306
    Auto
    Bravo 1.6 16V 99"
    No i wyszło. Nieszczelny dolot przy kokektorze, tam do wymiany uszczelka. Dodatkowo tłucze się rozrząd więc też wymiana. No i pęknięty tłumik

  4. #33
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Pal licho ten kolektor ale rozrządem to się lepiej zajmij
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #34
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    26
    Postów
    306
    Auto
    Bravo 1.6 16V 99"
    W poniedziałek mam mieć wycenę. Auto tymczasowo co prawda mam ale tylko aby dojechać do pracy oraz załatwić najpilniejsze sprawy

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2012
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    266
    Auto
    Marea WEEKEND 1.6 16v + Klima
    Rocznik
    2000. FL
    Ja też mam problem ze spalaniem w takim samym silniku. Włosy se już wyrywam(ostatnie hehe) bo już tam prawie wszystko wymieniłem,a dalej nie ma poprawy. W dodatku jak jadę na szrot to nie ma tych silników po lifcie.

    A koledzy piszacy wcześniej maja rację, nie ma w tych silnikach przepływki,ale jest za to map-sensor. Widać go w poście #26 tuż pod literka"F" z czterema kabelkami. Możesz go mieć zabrudzonego,ale pewnie i wyczyszczenie go nie pomoże ci w zmniejszeniu spalania. heheh mój tyle samo łyka.

    W razie pytań pisz, lub przejrzyj moje posty wcześniejsze- tam dużo osób mi pomogło.
    FIAT = Archiwum X

  7. #36
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    26
    Postów
    306
    Auto
    Bravo 1.6 16V 99"
    U mnie uszczelniony dolot bo ktoś go kiedyś silikonem zalał żeby taniej było i przez to się dławił.

    Ostatecznie jest wymieniony tłumik bo przy przepalaniu po zmianie rozrządu odpadł na postoju przy przekazywaniu i uszczelniony dolot. Rozrząd był w stanie fatalnym jak się okazało.

    Ogólnie 1000 PLN nie mój

    Teraz zobaczymy jakie będzie spalanie


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Szarpie-dusi przy odpalaniu
    Napisany przez mistake na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 21-01-2013, 12:19
  2. Fiat Bravo GT 1.6 - nierówne obroty przy odpalaniu + dziwny zapach
    Napisany przez Stonek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 13-09-2012, 11:12
  3. Seicento 900 dusi sie przy gwałtownym dodaniu gazu, dużo wymienione i nic
    Napisany przez tomanhez na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-08-2012, 17:29
  4. Dzwięk przy ruszaniu - metalowy głośny stuk - film
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 18-06-2012, 13:16
  5. walniecie przy odpalaniu
    Napisany przez prezes900 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-01-2009, 19:29

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

brava przy dodaniu gazu dusi cewka

fiat brava 1.6 falujace obroty kontrolka oleju

fiat brawo 1.6 czujnik oleju

oleju przy odpalaniu

silnik fiata 1.6 olej napy

czujnik cisnienia brawo film

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl