Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6

Temat: Alternator  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Postów
    63
    Auto
    BRAVA 1.9 JTD

    Alternator

    Witam

    Tym razem mam pytanie związane z alternatorem. Czy tam jest jakieś sprzęgiełko które powoduje że alternator nie ciągnie osi z wirnikiem od razu przy kręceniu silnikiem tylko załancza później? Bo wydaje mi się że jak kręce ręka to występuje jakby takie ślizganie przy mocniejszym ruszeniu kołem napędowym.

    Pozdrawiam
    FIAT BRAVA 1.9 JTD 105 KM



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Nie ma żadnego sprzęgła, kręci się na stałe.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Postów
    63
    Auto
    BRAVA 1.9 JTD
    No to mam jeszcze jedno pytanie, może trochę z innej beczki ale związane z tym tematem. Wie może ktoś jaka jest prawidłowa długość paska wielorowkowego do tego auta, bo znalazłem już 3 długości a sami znawcy części samochodowych w sklepie nie potafią mi powiedzieć który ma być.
    FIAT BRAVA 1.9 JTD 105 KM

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    05 lipiec 2009
    Skąd
    Siedlce
    Postów
    75
    Auto
    Marea Weekend 2.0 20v HLX 147km 1997r
    Sprawdź nr silnika np. w eperze ( po numerze VIN ) i wtedy z tym numerem idź do dobrego sklepu i kup pasek link do eper

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Są różne długości bo są różne wersje osprzętu na silniku. Najlepiej stary pod pache wziąć na wzór do sklepu.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Postów
    63
    Auto
    BRAVA 1.9 JTD
    A dużo może się taki pasek naciągnąć i czy wogóle może? Bo tak jak pisałeś Hipo miałem stary pasek( taki z dwóch wymian temu bo ten co teraz miałem to mi rozerwało na strzępy i z niego nie da się nic dowiedzieć już :/ ) ale on był po środku z wymiarami od tamtych dwóch pozostałych co mi w sklepie pokazał kolo, mała rożnica ale jednak jest. A różnica między długościami tych nowych zbliżonych to ponad 20 mm a to dużo mi się wydaje więc nie ma co ryzykować prób i błędów ze złym dobieraniem.

    [size=2][ Dodano: 2009-08-04, 15:29 ][/size]
    Wielkie dzięki falkor Pomógł mi ten FIAT ePER co podałeś linka do niego. Tam już nawet pisze jaka powinna być długość konkretnie do mojego modelu. Jeszcze raz dzięki.

    Pozdrawiam

    [size=2][ Dodano: 2009-08-04, 18:31 ][/size]
    A tak w związku jeszcze z tym alternatorem to miałem rację, na kole pasowym alternatora jest sprzęgło więc moje odczucia były prawidłowe
    FIAT BRAVA 1.9 JTD 105 KM


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-05-2009, 13:21
  2. [alternator] kontrolka alternatora marea 1.6
    Napisany przez jocker11051985 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 11-03-2009, 23:18
  3. [alternator] SEICENTO - ładowanie??
    Napisany przez gawor06 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 03-02-2009, 11:48
  4. [alternator] Alternator za slaby dac 85A czy moze wiecej
    Napisany przez renowka na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-12-2008, 15:33
  5. Alternator
    Napisany przez forteca35 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-11-2008, 22:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http://www.iparts.pl