Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 czerwiec 2014
    Skąd
    Lubelskie
    Postów
    25
    Auto
    Bravo 1.2 16V
    Rocznik
    2000

    Adaptacja przepustnicy w ECUScan

    W programie ECUSCAN możemy zresetować ustawienia obrotów i na nowo je adaptować poprzez jazdę przez 10 km. Mam krótkie pytanie, czy taki reset robimy przy ciepłym silniku i wtedy w trasę czy jak samochód jest zimny ? Bardzo będę wdzięczny za odpowiedź.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    ciepły....

  4. #3
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał sylwekzal Zobacz post
    W programie ECUSCAN możemy zresetować ustawienia obrotów i na nowo je adaptować poprzez jazdę przez 10 km. Mam krótkie pytanie, czy taki reset robimy przy ciepłym silniku i wtedy w trasę czy jak samochód jest zimny ? Bardzo będę wdzięczny za odpowiedź.
    Nie ma to większego znaczenia w tym silniku.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 czerwiec 2014
    Skąd
    Lubelskie
    Postów
    25
    Auto
    Bravo 1.2 16V
    Rocznik
    2000
    Dzięki za odzew. Zrobiłem to w ten sposób, reset ustawień na zimnym silniku, następnie wyłączyłem zapłon na 30 sek., następnie włączyłem zapłon na 30 sek. i odpaliłem samochód ale nigdzie nie jechałem tylko poczekałem aż złapie optymalną temp. i zgasiłem go. teraz ładnie trzyma obroty ale nie wiem czy dobrze zachowuje się w czasie jazdy. Powiedzmy jadę w trasie wrzucam luz i przez chwilkę trzyma 1500 obrotów a następnie spada do 800 i tak już trzyma. nawet jak jest nagrzany to przy odpaleniu na chwilę skoczy 1500 a potem spada do 800 i wtedy obroty nawet nie drgną, trzymają idealnie. Czy ten typ tak ma ? Czy może na nowo trzeba przeprowadzić adaptację ?

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 lipiec 2014
    Skąd
    Polska
    Postów
    23
    Auto
    Punto II
    Rocznik
    2000
    Nie wiem o jakoim samochodzie mowa ale w moim punto ii mam tak samo... Kiedy go zapale skacze do 1500 po czym wraca na 800. Lecz w przypadku zimnego silnika kiedy nie dodam gazu do samochód skoczy do 1500 i zgasnie ale jak dodam lekko gazu to jest w porządku


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-07-2013, 15:43
  2. Croma 2.2 benzyna i Fiat Ecuscan
    Napisany przez scorpio33 na forum Croma
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-07-2013, 18:33
  3. Fiat EcuScan a Windows 8
    Napisany przez Psyche607 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-03-2013, 17:01
  4. Adaptacja przepustnicy Ducato
    Napisany przez Ducato na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-12-2012, 20:41
  5. Adaptacja dwumasu z 2,4 do 1,9
    Napisany przez pawliczex na forum Croma
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-09-2011, 15:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

adaptacja przepustnicy fiat

fiat ecu scan adaptacja przepustnicy

adaptacja przepustnicy fiat bravo 2

adaptacja przepustnicy fiat bravo

http:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438adaptacja-przepustnicy-w-ecuscan-24790

adaptacja przepustnicy fiat ecu scan

multiecuscan adaptacja

Adaptacja przepustnicy fiat cc1.1

adaptacja przepustnicy 1.2 16v fiat

adaptacja przepustnicy multiecuscan

adaptacja przepustnicy seicento fiatecuscan

bravo I adaptacja

bravo 1.6 adaptacja

czy zrestowac przepustnice fiat brava

adaptacja przepustnicy fiat ecuscan

adaptacja przepustnicu puunto II

adaptacja przepustnicy bravo ii

fiat adaptacja egr

adaptacja przepustnicy lancia program

Jak zrobic adaptacje przepustnicy fiat

fiat brava 1.6 16v adaptacja przepustnicy

adaptacja nowego elementu multi ecu scan

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl