Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 23 z 23
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    10 czerwiec 2011
    Skąd
    Zdzieszowice
    Wiek
    42
    Postów
    246
    Auto
    Lancia Kappa SW & Atu Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    1997 & 1997
    Robert,czekam na wyniki od znajomych. Ale powiedz mi czy to że dawka oczekiwana ma pokrycie z dawką rzeczywistą nie jest prawidłowe?
    Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
    Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    jest, ale to nie tak do konca działa jak myslisz.

    Regulując na pompie ustawiasz dawke oczekiwaną do jakiej sie ma dostosowac sterownik. oczywiscie sa granice tej regulacji.

    dla silnika 1,9 tdi jest to 4,4mg na biegu jałowym

    dla 2,5 tdi jest to 5,5 mg

    dawka wyliczana jest z czasu wtrysku mierzonego z wtryskiwacza sterującego, predkości obrotowej pompy (wału korbowego), temperatury paliwa (vp37 nie mierzy cisnienia paliwa) i oczywiscie od wcisnietego pedału przyspieszenia
    Ostatnio edytowane przez robert199 ; 15-02-2014 o 20:24

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    10 czerwiec 2011
    Skąd
    Zdzieszowice
    Wiek
    42
    Postów
    246
    Auto
    Lancia Kappa SW & Atu Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    1997 & 1997
    Dzięki za informacje.

    Zrobiłem pomiary ponownie, o ile dawka paliwa na ciepłym silniku oscyluje w granicach 3,60-2,88mg/w tak reszta pokrywa się z pomiarami kolegi w jego tds.Mniej więcej ,bo wiadomo że trudno osiągnąć w dwóch samochodach taki sam wynik

    Co zauważyłem, po wymianie uszczelek i ustawieniu dawki paliwa przestała tak strasznie kopcić na czarno. Teraz jak się jej przyciśnie gwałtownie puści kleksa i po wszystkim.Wcześniej kopciła jak parowóz.

    Pomiary kolegi:





    Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
    Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    Troche pokombinowałem i mam już swoje dane których moge sie trzymac. pompa VP mierzy wtrysk na jednym cylindrze tutaj mamy 5
    średnio wychodzi 475cm na każdy cylinder.
    przy 900obr/min powinno byc około 4,8mg
    reszte, mozna sobie policzyc
    wychodziłoby ze przy 800obr jak to jest w tds to ma byc około 4,3mg
    jest jeszcze kilka innych zmiennych ale mniej istotnych.

    jak bedziesz miał ponizej 4 mg to tez nic sie nie stanie, ale powinien mniej palic.

    moge podac przykład jak robiłem tdi 90km
    miałem tylko wtryski ze 110km które maja wyzsze cisnienie przy którym sie otwieraja
    dawka ustawiona na 3,3mg
    facet twierdził, ze jego golf zaczoł palic mu 4,5l a wczesniej palił 6

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    10 czerwiec 2011
    Skąd
    Zdzieszowice
    Wiek
    42
    Postów
    246
    Auto
    Lancia Kappa SW & Atu Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    1997 & 1997
    Kurde 4.8 a 2.8 to znaczna różnica. Kapeć ma jutro pierwszy raz od dawien dawna do zrobienia sporą trasę (epic w zetafonie zrobił off line ) będę mógł go przemierzyć dokładnie.
    Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
    Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    nie masz sie co bac mozesz jechac w trase. powinno to korzystnie odbic sie na zuzyciu paliwa.
    moze troche mniejsza moc, ale to nieznacznie.

    moze miec wieksza turbodziure.

    to teraz juz niemasz sie co zastanawiac. kupuj BOSCHa do zetafona i bedzie online za 1000pln, a nie sam regulator dawki za 3600 do epica

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    10 czerwiec 2011
    Skąd
    Zdzieszowice
    Wiek
    42
    Postów
    246
    Auto
    Lancia Kappa SW & Atu Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    1997 & 1997
    E,no strachu nie ma. TDS w 3 lata zrobił 100tyś km. A w końcu to auto ze szrotu.... da radę kolejne 300

    A epic...o widzisz, Robert robiłem test z bańką wczoraj. Nawet po podłączeniu do bańki na powrocie pojawia się powietrze w paliwie..sporo powietrza. Mam jeszcze chęć wymienić oringi na solenoidach (czy jak to zwą) i podkładki na zasilaniu w paliwo. Mam aluminiowe a powinny chyba być miedziane?

    Tu o...oringi :

    t_wymiary_gniazd_419.jpg
    Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
    Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    zacznij od tego, najtansze rozwiazanie.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Pływak czy pompie paliwa
    Napisany przez ero1884 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 01-10-2013, 15:51
  2. Ciśnienie na pompie olejowej
    Napisany przez luki183 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-01-2013, 17:51
  3. fiat bravo jtd 105 Zawór ciśnienia paliwa na pompie wtryskowej
    Napisany przez kamil vfr na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 22-07-2012, 22:20
  4. Wyciek z pompy wtryskowej
    Napisany przez Jerru na forum Punto II
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 25-02-2012, 09:15
  5. Syfy w pompie paliwowej.
    Napisany przez kozak677 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-07-2009, 14:28

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wyciek paliwa z pompy wtryskowej fiat bravo

wymiana uszczelki pod rozdzielaczem pompy wtryskowej

kappa 2.4 tds ustawianie dawki

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl