Witamy na Fiat Klub Polska
  • Ram ProMaster czyli Ducato z silnikiem V6

    Na targach motoryzacyjnych w Chicago, pojawił się nowy model Ram ProMaster, czyli dobrze nam znany Fiat Ducato w wersji amerykańskiej.


    Dostawczak pod nową plakietką będzie napędzany 3,6-litrową benzynową jednostką Pentastar V6 produkująca 280 KM mocy i 352 Nm momentu obrotowego współpracująca z sześciobiegowym automatem.

    Drugą opcją jest czterocylindrowy diesel o pojemności 3 litrów, mocy 174 KM i momencie obrotowym 399 Nm. Silnik jest powiązany z 6-biegową transmisją zautomatyzowaną.

    Ram ProMaster będzie dostępny w trzech opcjach rozstawu osi, różnych długościach oraz wersjach z wyższym lub niższym dachem. W sumie, do wyboru będzie 13 konfiguracji tego modelu.

    Jeśli wierzyć zapowiedziom, amerykańscy klienci otrzymają ten pojazd w cenie konkurencyjnej do Mercedesa Sprintera i Forda Transita, ale oficjalny cennik nie jest jeszcze znany.

    Amerykańska wersja Fiata Ducato będzie montowana w Saltillo w Meksyku, a początek produkcji jest przewidziany na pierwszy kwartał 2013 roku.





    Źródło: Onet.pl
    wypowiedzi 4 wypowiedzi
    1. Avatar egon
      egon -
      Życzę mu, żeby odniósł sukces
    1. Avatar dudu$
      dudu$ -
      jeżeli będzie tak awaryjny jak nowy fiat ducato to wątpię aby odniósł sukces...
    1. Avatar dejv667
      dejv667 -
      Cytat Napisał dudu$ Zobacz post
      jeżeli będzie tak awaryjny jak nowy fiat ducato to wątpię aby odniósł sukces...
      Żartujesz? Mamy w firmie kilka Ducato. Wszystkie robią od około 80 do 170 tyś km rocznie. Awaryjność i trwałość jest o wiele lepsza niż k konkurencji, szczególnie niemieckiej.

      "... I guess it's just the way I'm wired."
    1. Avatar dudu$
      dudu$ -
      Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
      Żartujesz? Mamy w firmie kilka Ducato. Wszystkie robią od około 80 do 170 tyś km rocznie. Awaryjność i trwałość jest o wiele lepsza niż k konkurencji, szczególnie niemieckiej.

      "... I guess it's just the way I'm wired."
      Napisałem tak ponieważ w mojej pracy a dokładnie w WP w grudniu 2012r zakupiono bardzo dużo najnowszych Fiatów Ducato z silnikiem 2.0 115km. Od samego początku są problemy z pojawiającym sie błędem Hill Holder nie dostępny. Byłem z tym w ASO fiata , wymienili przełącznik zespolony w kierownicy bo niby to miało być to - tak napisała Centrala Fiata. Odebrałem auto i co? pierwsze uruchomienie auta i ten sam błąd więc z powrotem poszedłem do biura i zostawiłem auto. Na następny dzień odbieram auto i mi mówią że akumulator był niedoładowany - dziwne bo auto NOWE, Odebrane z Tyskiej Fabryki fiata 2 miesiące wcześniej - przebieg ok 1600km. Trochę się zdziwiłem bo żeby nowy samochód miał niedoładowany akumulator? Po przejechaniu 1600km na 100% akku powinien się doładować. Do tego Dukaciak stoi w garażu gdzie jest stała temperatura +15 stopni C więc wątpię żeby temperatura zabijała akumulator. Wiem że ta usterka występuje w kilku jak nie kilkunastu samochodach które zostały odebrane, a fiat nie potrafi sobie z tym problemem poradzić. powiedzieli że trzeba czekać aż z całej polski napłyną informacje o podobnej usterce to wtedy zaczną myśleć - żenada!!! Do tego zauważyłem że podczas jazdy jak zmieniam biegi czasem występuje taki dziwny dźwięk ( chwilowe trzeszczenie występuje tylko podczas zmiany biegów albo podczas hamowania silnikiem) gdzieś w okolicy zegarów lub drążka zmiany biegów . Nie piszę że Fiat Ducato jest złym autem bo 4 lata temu jeździłem tym samym modelem tylko że z motorem 2.2 100km i samochód tamten sprawował się wręcz super. Na swoim pokładzie woził czasem ponad 3 tony i nic się z nim nie działo.
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl