Witamy na Fiat Klub Polska
  • FCA w ofensywie.

    Fiat Chrysler Automobiles rusza pełną parą z ofertową modelową. W ciągu dwóch lat na rynek trafi 20 nowych samochodów.
    W portfolio grupy Fiat Chrysler Automobiles znajduje się 11 marek (Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Jeep, Lancia, Ram Truck, Abarth, SRT, Ferrari, Maserati). Spółka zamierza zbliżyć się do największych konkurentów: Volkswagen, General Motors i Toyota. W ofensywie mają pomóc liczne modernizacje aktualnych modeli oraz całkowicie nowe konstrukcje. Plan ma zostać zrealizowany w ciągu najbliższych dwóch lat.



    Fiat niczym szczególnym nas nie zaskoczy. Niebawem na rynek wkroczy 500X. Model 500 przejdzie kolejny facelifting. Tak samo jak Punto, Bravo i Fiorino. Nowością będzie kolejna generacja Scudo.

    Dobre wieści nadchodzą od Alfa Romeo. W tej chwili marka ma tylko trzy modele w ofercie, ale jeszcze w tym roku dołączy następca modelu 159. Nie znamy jeszcze oficjalnej nazwy. Sedan prawdopodobnie będzie miał napęd na tył i powstanie sportowa odmiana mogąca konkurować z BMW M4 czy Audi RS4. Natomiast w 2016 roku do gamy dołączy następca modelu 166. Będzie nazywać się Alfetta.

    W Maserati trwają zaostrzone prace nad pierwszym SUV-em w ofercie marki – modelem Levante. Samochód ma trafić do sprzedaży jeszcze w tym roku. Pod maskę trafią silniki V6 Turbo o mocach 350-425 KM oraz V8 rozwijające ponad 500 KM. Natomiast sportowy model Alfieri zadebiutuje w 2016.

    W Stanach Zjednoczonych na wysokich obrotach pracują projektanci i inżynierowie Jeepa, Chryslera, Dodge'a i Rama. Modernizację przejdą modele Grand Cherokee i Dart. Z nowości zobaczymy kolejną generację MPV Town&Country i crossovera o nieznanej jeszcze nazwie.

    Grupa Fiat Chrysler Automobiles zainwestuje 48 mld euro. Celem działań jest pozyskanie nowych klientów na wszystkich rynkach i zwiększenie o 60 proc. sprzedaży do 2018 roku. Jeżeli to by się udało zrealizować, to włosko-amerykański koncern stałby się poważnym konkurentem dla wielkiej trójki.


    zrodło: http://www.topgear.com.pl/fiat-chrys...uly,5317#fp=tg
    Mordka lubi to.
    wypowiedzi 6 wypowiedzi
    1. Avatar Zielony
      Zielony -
      Lancia R.I.P a Fiat nie wiele lepiej.Niestety ale jak dla mnie nie jest to dobra wiadomość, bo patrząc na to, dalej będzie problem z zakupem "jakiegoś Fiata" w kombi....
    1. Avatar lukq
      lukq -
      Problem z zakupem fajnego fiata, prócz Cromy, istnieje już bardzo długo
    1. Avatar byrrt
      byrrt -
      Nic nowego - wszystko stoi w miejscu
    1. Avatar miszko
      miszko -
      Fajny news z początku, ale niestety nie ma dobrych wieści dla marki Fiat, same 500tki...
    1. Avatar ciril
      ciril -
      Poczekajmy. Od dłuższego czasu słychać różne zapowiedzi (także o kombi Fiata). Póki co poza nowymi wersjami F. 500 - co jest kapkę spóźnione w odniesieniu do daty premiery Fiata 500 - nic nowego nie ma. Osobiście kiedyś liczyłem na nowe Topolino. Fajne autko za 22-23 tys. zł.

      Co do kombi ... Brak kombi w ofercie świadczy dobitnie o niskim zainteresowaniu Fiatem w tym segmencie. A szczerze nas, kierowców którzy raczej i tak nie kupią nowej fury, Koncern ma głęboko w wydechu. Więc nie ma co wzdychać.
    1. Avatar boch
      boch -
      Fiat przestaje istnieć w świadomości klientów kupujących nowe auta. tak przynajmniej wynika z rankingów sprzedaży za zeszły rok

      autoflesz.com/nowosci/3946-październik-2014-najlepiej-sprzedające-się-samochody-w-polsce-klienci-indywidualni.html

      pierdylion wariacji nt 500tki i nic więcej. szkoda. może jeszcze AR będzie trzymać fason...
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl