Witamy na Fiat Klub Polska
  • Ostatnio aktywni

    miszko

    Dzień dobry! Jestem nowy!! (tu się witamy)

    Autor wątku: miszko

    W tym temacie witamy się z nowymi użytkownikami forum. Ja również pragnę wszystkich powitać.

    Autor ostatniego posta: mecus1malutki Dzisiaj, 13:53 Idź do ostatniego postu
    pioneer81

    [usługa] Rozkodowanie radia Stilo Visteon

    Autor wątku: pioneer81

    Witam, jak ktoś ma zakodowane radio w stilo lub nie pamięta kodu. Pisać rozkoduje je za darmo w 2 sekundy. Pozdrawiam Trochę Ci temat przerobiłem,...

    Autor ostatniego posta: asarx Wczoraj, 20:25 Idź do ostatniego postu
    ak11

    Kampania nawrotowa Fiat Tipo

    Autor wątku: ak11

    Czy ktos dostal wiadomosc przeslana przez fiata o zgloszeniu sie do dealera w celu wykonania bezplatnej naprawy w fiacie tipo opening 1.4 16 95 cv...

    Autor ostatniego posta: tedybear Wczoraj, 22:08 Idź do ostatniego postu
    tipolino

    Ile palą nasze auta?

    Autor wątku: tipolino

    Sprawdzaliście ile palą nasze autka? Może zrobimy ankietę jeśli jest taka możliwość? Chyba najlepiej będzie podać jaki motor (benzyna/diesel), typ...

    Autor ostatniego posta: SAMSAM Wczoraj, 20:32 Idź do ostatniego postu
    66pawel

    Tipo a LPG

    Autor wątku: 66pawel

    Zadałem pytanie centrali FCA Poland , czy wersja sedan będzie dostępna z fabryczną instalacją Lpg . W odpowiedzi dowiedziałem się , że wersje kombi...

    Autor ostatniego posta: t.tomek Wczoraj, 22:56 Idź do ostatniego postu
    Nihat

    Katowice i okolice !

    Autor wątku: Nihat

    Witam serdecznie Szukałem podobnego tematu - nie znalazłem, więc pozwoliłem sobie stworzyć takowy. Właśnie, czy ktoś aktywny jest z tych...

    Autor ostatniego posta: pako Dzisiaj, 10:04 Idź do ostatniego postu
    Ridi

    Tipek by Ridi

    Autor wątku: Ridi

    Tak i oto nadszedł czas na wątek o moim Tipku! Standardowe 1.4 95 kucyków które tylko na mnie czekają aż gdzieś pojedziemy. Wersja POP kolor czarny...

    Autor ostatniego posta: Ridi Wczoraj, 20:59 Idź do ostatniego postu
    GROCH30

    Mata do bagażnika

    Autor wątku: GROCH30

    Czy ktoś z Kolegów kupił i posiada matę do bagażnika. Interesuje mnie oczywiście tylko i wyłącznie wyrób firmy Rezaw-Plast. Czy jest idealnie...

    Autor ostatniego posta: tedybear Wczoraj, 22:11 Idź do ostatniego postu
    chrabol

    wyświetlacz mono 3,5" a radio i nawi

    Autor wątku: chrabol

    Na początku chciałbym się przywitać jako nowy użytkownik. Mam wersję opening edition plus z radiem nawigacją i wyświetlaczem mono 3,5 cala między...

    Autor ostatniego posta: Fafikdog Wczoraj, 21:38 Idź do ostatniego postu
    guldzio

    Tipo 1.4 16 95 km ubytki oleju

    Autor wątku: guldzio

    Witam w moim tipo zaobserwowałem ubytek oleju silnikowego ma przejechane 3000 km i ubywa jakieś 150/200 ml na tysiąc km w instrukcji napisali że po...

    Autor ostatniego posta: kjk Dzisiaj, 13:59 Idź do ostatniego postu
  • Alfa Romeo Giulia wchodzi do polskich salonów

    Alfa Romeo Giulia wreszcie trafiła do polskich cenników. Ile trzeba będzie zapłacić, za wyczekiwaną włoską nowość?


    Cierpliwość miłośników marki Alfa Romeo została wystawiona na solidną próbę, ale wystarczy jedno spojrzenie na Giulię, aby stwierdzić, że ten czas oraz trud inżynierów marki się opłacił. Samochód nie dość, że wygląda jak prawdziwa Alfa, to jeszcze ma w sobie nutę oryginalności. Chętni na zakup nowego gracza w segmencie D wreszcie mogą szykować swoje portfele. Pojazd jest już dostępny w Polsce.
    Alfa Romeo Giulia jest dostępna w trzech wersjach wyposażeniowych: Giulia, Giulia Super oraz w najbardziej pożądanej opcji Quadrifoglio. Alfa Romeo z napędem tylnym wykorzystuje 2,2-litrową jednostkę wysokoprężną generującą 150 lub 180 KM mocy.


    Słabszy model można rozpędzić 0 do 100 km/h w czasie 8,2 sekundy z 8 biegowym automatem lub 8,4 ze skrzynią manualną o sześciu przełożeniach, 180-konny wariant potrzebuje odpowiednio 7,1 lub 7,2 sekundy. Najszybsza, 510-konna Giulia Quadrifoglio do pierwszej setki potrzebuje czasu 3,9 sekundy. Model ten napędza benzynowy motor V6 o pojemności 2,9 litra.


    Aby pomóc w zatrzymaniu nowej Alfy, zastosowano Integrated Brake System, który pozwolił na skrócenie drogi hamowania pojazdu. W przypadku Giulii wynosi ona 38,5 m, natomiast dla wariantu Quadrifoglio 32 m, przy całkowitym zatrzymaniu z prędkości 100 km/h.


    Za podstawowy wariant ze 150-konnym silnikiem oraz z 6-stopniową manualną skrzynią biegów trzeba zapłacić 139 tys. zł. Z kolei na samochód z 8-biegowym automatem wydamy 149 tys. zł. Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio została wyceniona na 359 tys. zł.