Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 33 z 33
  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2014
    Skąd
    Działoszyn
    Wiek
    23
    Postów
    12
    Auto
    FSM Cinquecento 704 ED
    Rocznik
    1993
    Witam,

    Temat zamknął się ponad rok temu, więc z góry przepraszam, że bawię się w archeologa i go odkopuje.

    Dopisuje się gdyż brakuje mi odpowiedzi na pytania, które mam w związku z tym iż chcę swojego CC zakonserwować od spodu ale też w grę wchodzą nadkola oraz to co kryje się za zderzakami. Mianowicie chodzi mi panowie o to co zrobić ze starą konserwacją jaką mam na podwoziu? Tą co mam ktoś strasznie nieudolnie nakładał i zaczyna schodzić płatami i odkrywa co raz większe powierzchnie. Czy mam ją zdrapać, zeszlifować czy zrobić coś innego? Nie za bardzo widzi mi się kłaść nową konserwacje na tą starą gdyż obawiam się że z czasem ta co jest teraz zacznie dalej schodzić i zejdzie razem z nową i szkoda będzie roboty i koszta będą podwójne. Z podkładami i ze wszystkim dam sobie radę, prosiłbym tylko o polecenie jakiegoś jednego, sprawdzonego środka w dobrej cenie ale również jakości. Jest też problem maści takiej, że nie mam kanału u siebie i nigdzie w pobliżu :/ Doradźcie proszę jak mogę zrobić konserwację bez kanału, bo sam osobiście nie mam pomysłu jak to zrobić. Nadkola muszę zrobić, a raczej ratować gdyż ktoś kiedyś coś tam grzebał i pozakładał plastiki a nie porobił konserwacji i rudy wróg wkroczył na mój teren. Także proszę panowie o pomoc, będę bardzo wdzięczny i już dziękuję za porady jakie mam nadzieję się pojawią. Pozdrawiam serdecznie



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Stare zdjąć, wyskrobać, wyszkifowac. Środek jaki ja polecam to Boll. Ma w swojej ofercie także środek -fluid do profili zamkniętych(np. progi).
    Bez kanału będzie to trudna operacja. Poszukaj gdzieś jakiegoś najazdu, albo coś podobnego.
    Jest też opcja z kolyskami, ale to dość ryzykowne.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #33
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2014
    Skąd
    Działoszyn
    Wiek
    23
    Postów
    12
    Auto
    FSM Cinquecento 704 ED
    Rocznik
    1993
    Najazd się znajdzie, tylko zaraz inny problem się rodzi :/ Taka robota na jeden dzień się nie zmieści, a najazd jest troszkę dalej niż ja mieszkam. Trochę lipa jechać tak autem jak wszytko świeże pod spodem i skręcać robotę specjalnie na jeden dzień i potem znowu zaczynać od początku. Na początku też myślałem o kołyskach ale to się zabić by można przez takie coś więc wole nie ryzykować.


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

guma do konserwacji podwozia

czym zakonserwowac nadkola

srodki do konserwacji nadkoli

konserwacja nadkolaguma do konserwacji srodek do konserwacji nadkolifarba do konserwacji podwoziafiat panda konserwacjajaki srodek do konserwacji podwoziakonserwacja podwozia fiat pandaguma do nadkoli

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl