Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 56
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2012
    Skąd
    Włocławek
    Wiek
    41
    Postów
    3
    Auto
    ford focus 1.8
    z ręcznym odnawianiem felg, daj spokój kolego, wiem z autopsji. dużo zachodu, a efekt mizerny. za piaskowanie i malowanie proszkowe zapłaciłem 250 zeta za 14" alu, za 17" alu cena 400 zeta, ale efekt porażający, no i lakier bardziej odporny przy lakierowaniu proszkowym.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał harry3376 Zobacz post
    z ręcznym odnawianiem felg, daj spokój kolego, wiem z autopsji. dużo zachodu, a efekt mizerny. za piaskowanie i malowanie proszkowe zapłaciłem 250 zeta za 14" alu, za 17" alu cena 400 zeta, ale efekt porażający, no i lakier bardziej odporny przy lakierowaniu proszkowym.
    Czemu efekt mizerny? Jak się zrobi dobrze to efekt będzie wręcz lepszy - trwaLość ew. mniejsza ale też bez przesady.. Ja chyba jednak będę próbował to zrobić samemu - trudno ryzyk fizyk

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    ja robiłem sam i z efektu jestem zadowolony.sam matowałem szpachlowałem i malowałem. mniejsze rysy wystarczy rozszlifować a głębokie i jakieś większe ubytki się szpachluje. ja używałem szpachlówki "alu". no i satysfakcja z samodzielnie wykonanej roboty.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2012
    Skąd
    Włocławek
    Wiek
    41
    Postów
    3
    Auto
    ford focus 1.8
    Cytat Napisał marcin.b2508 Zobacz post
    ja robiłem sam i z efektu jestem zadowolony
    ja też sam próbowałem robić alu, ale po pracy za wiele się nie zrobi, czasu cholernie dużo straciłem,
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Czemu efekt mizerny? Jak się zrobi dobrze to efekt będzie wręcz lepszy - trwaLość ew. mniejsza ale też bez przesady.. Ja chyba jednak będę próbował to zrobić samemu - trudno ryzyk fizyk
    nie namawiam Cię kolego, żebyś oddawał fele do renowacji, u mnie czas nie pozwalał na takie zabawy, tym bardziej, że 17" fele miałem chromowane i za chiny ludowe nie mogłem się tego chromu pozbyć.
    życzę powodzenia i pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez harry3376 ; 17-12-2012 o 07:18

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał harry3376 Zobacz post
    po pracy za wiele się nie zrobi, czasu cholernie dużo straciłem,
    No to fakt, ale akurat to taka praca którą można sobie powoli przez zimę robić.. Felga po feldze, wieczorami sobie je przygotuje do malowania, wyszpachluje, wyszlifuje - jakoś to będzie Potem tylko na wiosnę fele zabiorę do taty i w garażu podkład epoksydowy + baza + clar, poleży sobie tak z tydzień i będzie można gumki zakładać

    W moim przypadku chodzi przede wszystkim o koszt bo i tak nadszarpnąłem budrzet kupując felgi a co dopiero wydawać 2gie tyle na renowację. A to są "tylko" 14stki tak więc nawet szkoda inwestować jakoś przesadnie. Podkład epoksydowy novola i clar mam - muszę tylko bazę dokupić.
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 17-12-2012 o 07:49
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Dobra a teraz mi powiedzcie bo trzeba się rozejrzeć za nowymi wentylami. Oryginalne to TR414 i teraz jakie kupić - czy standardowe czarne z gumy czy może kupić metalowe jakieś w chrom? Kasa dokładnie ta sama. Ja skłaniałbym się ku tym normalnym czarnym bo i felga to standardowa fiatowska bez jakiś tam polotów - taki metalowy błyszczący wentyl mógłby wyglądać zabawnie Poza tym czytałem, że metalowe kapturki potrafią się zapiekać i są potem problemy aby je odkręcić.. Co myślicie?

    2853931986.jpg

    kontra

    2848884007.jpg
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    chromy by się ładniej prezentowały. Ja u siebie mam zwykłe czarne. jeśli zdecydujesz się na czarne to nie musisz ich wcześniej kupować bo w każdym zakładzie wulkanizacyjnym mają ich pod dostatkiem i przeważnie z automatu przy wymianie opon montują nowe.

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał marcin.b2508 Zobacz post
    przeważnie z automatu przy wymianie opon montują nowe.
    Z automatu to na pewno nie bo to usługa zawsze dodatkowo płatna.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Pytanie z innej beczki:
    1,8 ma tak małe hamulce, że daje się założyć 14"?!

    "... I guess it's just the way I'm wired."

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    1,8 ma tak małe hamulce, że daje się założyć 14"?!
    Orginalne stalówki też maja 14",więc alu 14 też wchodzi.

  12. #26
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał marcin.b2508 Zobacz post
    Orginalne stalówki też maja 14",więc alu 14 też wchodzi.
    Pytam z ciekawości. Byłem pewien, że 2,0/1,8 mają tarcze 284mm a więc to samo co u mnie. A u mnie przy kole 15" muszę bić odważniki bo klejone 2,5g się nie mieszczą.

    Dobra, EOT.

    Wracając do tematu czyli renowacji. Nie prościej spróbować usunąć stary lakier jakąś chemią? Są odpowiednie środki. Później już tylko pozbyć się rys i położyć nowy lakier. Miałem okazję robić jeden czy dwa komplety rękami i więcej nie zamierzam próbować.

    "... I guess it's just the way I'm wired."

  13. #27
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    Pytam z ciekawości. Byłem pewien, że 2,0/1,8 mają tarcze 284mm
    1.8 ma tarcze 257mm, 2.0 ma już 284. Obydwa wentylowane.
    Jak się uda ładnie zrobić to może za rok sprzedam komplet i będę się za koniczynami 15 rozglądał - zobaczymy..

    Przedwczoraj trochę pobawiłem się papierem ściernym - powiem Wam, że najgorzej od strony zewnętrznej to nie będzie - dam radę.. Dwa wieczory po 2h i mam felgę super oczyszczoną. Bardziej martwi mnie tył bo tam jest taka gruba warstwa łuszczącego się pyłu z klocków hamulcowych.. I puki co myślę żeby to usunąć mechanicznie jakoś tyle że tam jest taka chropowata powierzchnia - trzeba by jakąś szczotką na wiertarce czołową.. Próbowałem to ruszyć jakimś środkiem do czyszczenia felg ale nie rusza nic..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    felgi szczególnie dlatego że mają dużo przetłoczeń, krawędzi i trudno dostępnych miejsc fajnie się szlifuje, matuje włókniną ścierną. sam też tego używałem do matowania felg a ostatnio również przy małym remoncie karoserii w siostry aucie.

    BOLL włóknina ścierna - BOLL - Partnerem każdego auta!

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Dzięki, też jest to jakiś pomysł chociaż ja pewnie to raczej papierem pocisnę.. Felgi akurat są dość płaskie więc problemu być nie powinno.

    Edit:
    Zamówiłem dziś zaworki metalowe chromowane (a jednak) i od razu komplet śrub zabezpieczających:
    http://allegro.pl/wentyl-zawor-chrom...808255340.html
    http://allegro.pl/zabezpieczenia-m12...871658788.html
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 20-12-2012 o 09:46
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #30
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Dziś odebrałem zaworki i śruby zabezpieczające:

    DSC_1155.jpg
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Kupno aluminiowych felg do punto II?
    Napisany przez kanon7 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 08-04-2013, 15:54
  2. Czyszczenie przepustnicy
    Napisany przez spinacz_pc na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 08-11-2012, 06:19
  3. Zawór EGR, czyszczenie?
    Napisany przez ropa2 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post: 14-10-2011, 14:22
  4. Czyszczenie
    Napisany przez Siwy1982 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 27-11-2010, 00:08
  5. Jak dobrać odpowiednie opony do felg aluminiowych?
    Napisany przez Etiuda na forum Punto II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 23-09-2009, 22:18

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

renowacja felg aluminiowych bydgoszcz

malowanie felg bydgoszcz

renowacja felg bydgoszcz

piaskowanie felg bydgoszcz

regeneracja alufelg bydgoszcz

malowanie felg aluminiowych kalisz

lakierowanie felg bydgoszcz

renowacja felg aluminiowych samemu

regeneracja felg aluminiowych gdynia

regeneracja felg bydgoszcz

piaskowanie felg sanok

renowacja felg aluminiowych gdyniarenowacja alufelg samemumalowanie felg aluminiowych bydgoszczregeneracja felg kaliszzestaw do renowacji felg aluminiowychpiaskowanie felg gdyniapiaskowanie felg kaliszczyszczenie felg bydgoszczmalowanie alufelg bydgoszczregeneracja felg aluminiowych kaliszregeneracja felg aluminiowych bydgoszczczyszczenie i malowanie felg aluminiowychrenowacja felg kaliszmalowanie felg kalisz

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl