Mam "drobny" problem. Miałem w Viagrze gwarancyjną wymianę górnej poduchy amortyzatora z łożyskiem kolumny. Swoją drogą diagnoza nietrafiona, bo wszystko na to wskazuje, że hałasuje prawa poducha silnika. Po wymianie była kontrola i korekta geometrii i tu zaczyna się historia. Jak auto jeździło jak po szynach, tak teraz ciągnie w prawo, kierownica przestawiona delikatnie w lewo. Już wiem, że ASO zje...o geometrię, wszystko wskazuje na to, że nie zastosowali się do żadnych wytycznych dotyczących warunków początkowych oraz czynności w trakcie. Wszystko sprawdzane było na laserowym sprzęcie do geometrii 3D. Znalazłem sporo materiałów pokazujących jak się ten sprzęt obsługuje i jak wykonuje czynności w aucie. Stąd nasuwa mi się pytanie, może ktoś z Was będzie wiedział.

Jak przygotowany musi być 500X do kontroli? Wiadomo, ciśnienie powietrza, jednak pozostaje kwestia ilości paliwa w zbiorniku i ewentualnego obciążenia. Wiem, że w Grande Punto wymogiem jest pełen zbiornik i standardowe wyposażenie bagażnika (czyli w moim przypadku koło zapasowe i przybornik z narzędziami), bez dodatkowego obciążenia. O szczegółach tego co się działo nie będę się rozpisywał bo nie chcę na wieczór podnosić sobie ciśnienia... Borutę już zrobiłem następnego dnia po "naprawie", wstęp przy odbiorze, gdzie nie podpisałem odbioru auta bez uwag, jutro jadę na kolejną diagnozę skrzypienia przy jeździe na nierównościach i konkretne pokazanie tego, co zjebali (nawet gumy pod sprężyną dobrze nie założyli).